Klacht Lucardi Juwelier: Hele slechte service en klantonvriendelijk

c lekx

Ring en armband met blauwe steentjes die er uit vallen omdat ik huisvrouw ben en bij mensen thuis schoonmaak dus veel in het water zit. En nou heb ik de ring en armband van mijn zoon voor moederdag heb gehad wil ik dat er wat aan gedaan wordt want het is toch ook sneu voor mijn zoon dat hij ziet dat ik niet kan dragen en alleen maar in de kast ligt want dat wil lucardi. De winkel waar ik ben geweest als het hoofdkantoor zegt gewoon je moet ze laten liggen en niet dragen alleen voor de sier. Maar daar koop je geen sieraden voor. En een jongen van 14 jaar die denkt ook niet ik ga even in de winkel zeggen mijn moeder zit veel in het water. En dat wilden ze ook want dan konden ze het afraden. Maar ik heb nu een lelijke ring en armband en hun willen er gewoon niks aan doen. Ik zei nog het is geen service en ze zeggen gewoon het is geen kwestie van service. Ik zal er helemaal niks meer kopen en ik waarschuw meer mensen om daar niks meer te kopen. Mijn moeder heeft er ook een slechte service gehad en die koopt er ook niks meer.

Dat ze de servuce geven die gewenst is en in mijn ring en armband de steentjes weer terug plaatsen want die hebben ze wel liggen.

Lucardi Juwelier
    Beste klant,

Op de steentjes heb je 3 maanden garantie. Om hier aanspraak op te maken, moet je met de bon naar 1 van onze filialen.

WebTeam Lucardi
    Lucardi Juwelier
    Beste klant,

Je hebt 3 maanden garantie op de steentjes. Om aanspraak te maken op de garantie heb je wel de bon nodig.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

WebTeam Lucardi
    c lekx
    Het is een kado van een jongen van 14 die bewaard geen bon. Sorry maar ik vind dit nog steeds geen service. Ik zal niks meer kopen bij jullie en met mij nog meer mensen. Flut zaak

c lekx
Helemaal niet. Ze hebben niet eens gereageerd. Helemaal niks het is een flut zaak. Koop er nooit meer wat.

Ook een klacht indienen over Lucardi Juwelier?