Klacht Lucardi Juwelier: Lucardi geeft géén eerlijke garantie

Klachtnummer
# 696247
Gebruiker
2017ldorp
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Ik heb een dure set armband en ketting gekocht. Materiaal goud op. zilver. Op de site staat te lezen dat ze de beste methode die er is gebruiken en dat je lang plezier van het goud laagje kunt hebben. Ik heb de sieraden zo'n 15 keer gebruikten de goulash is er zo goed als af terwijl ik mij wel aan de voorwaarden heb gehouden. Mijn partner werd zeer ernstig ziek en het setje heeft even in een sieradendoos gelegen.
Met mijn klacht doen ze niets want er zat 3 maanden garantie op werd mij verteld. 3 maanden is in mijn optiek erg kort, volgens de wet mag ik meer verwachten van zulke sieraden en zou de garantietermijn langer moeten zijn

Gewenste oplossing

Tegoedbon en sieraden retourneren

7 reacties

  1. Auteur
    2017ldorp
    Datum
    Lucardi geeft NIETS van zich laten horen, schandalig. Binnenkort ga ik mijn klacht op sociale media bekendmaken
  2. Auteur
    2017ldorp
    Datum
    Lucardi geeft niets om vaste clientèle!!!!
  3. Auteur
    2017ldorp
    Datum
    Waarom reageert zo n grote keten als lucardi niet op een gegronde klacht????
  4. Auteur
    2017ldorp
    Datum
    Vreselijk
    Nog steeds niets gehoord van Lucardi
    Morgen maar eens Twitter cq X proberen
  5. Auteur
    2017ldorp
    Datum
    Wat een vervelende ervaring met Lucardi
    Ik adviseer om er nooit te kopen
  6. Auteur
    2017ldorp
    Datum
    Niet uw geloven
    Lucardi reageert totaal niet!
    Onbeschoft!
  7. Auteur
    2017ldorp
    Datum
    LUCARDI!!!! U BEHANDELD UW CLIËNTEN RESPECTLOOS

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Lucardi Juwelier?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen