Klacht Lucardi Juwelier: Lucardi Horloge slechte garantieregeling!

Klachtnummer
# 292165
Gebruiker
Jim1993
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vier maanden geleden een horloge gekocht voor €40 bij de Lucardi in Zoetermeer. De sluiting hiervan is een week geleden stuk gegaan, niet ten gevolge van onvoorzichtig gebruik (ik heb een kantoorbaan, ik doe weinig wilds met mijn horloge dus). Ga ik naar de winkel toe, wordt mij verteld dat er alleen garantie zit op het klokwerk en de batterij. Dit product is nu voor mij simpelweg niet meer te gebruiken! Ik kan hem immers niet meer om mijn pols dragen. Verder werd mij verteld dat ik hem zou kunnen opsturen voor reparatie, de verwachtte kosten zouden rond de €30,- zijn. Al was het maar een paar euro, ik heb een product gekocht dat maar 4 maanden is meegegaan, door een fout van de fabrikant, en de garantie valt hier niet op.
Dit is hetzelfde als een schoen dragen, die stuk gaat en je hebt enkel garantie op de veters en de hak. Schandalig.

De oplossing

Een nieuw horloge of simpelweg gratis reparatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lucardi Juwelier is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lucardi Juwelier?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen