Klacht Lucardi Juwelier: Medewerker was niet netjes

Rami

Geachte meneer/mevrouw,
Ik ben een klant bij Lucardi en ik wil graag een klacht indienen op een vrouw Nynke heet ze werkt in de Lucardi van Zwolle. Zij praat niet netjes. Ik heb op 27-04-2022 een ring gekocht van de Lucardi in Meppel voor mijn dochter en ik kreeg hem zonder verpakking omdat het de allerlaatste was dus ik nam hem mee naar huis maar ze merkte dat de ring te klein was dus heeft ze die maar uitgedaan en op 29-04-2022 gingen wij naar Zwolle omdat we daar wat moesten kopen dus we gingen de Lucardi in om de ring terug te brengen en toen ik binnen kwam ging ik naar haar toe om hem terug te brengen en ik haalde hem uit mijn zak en gaf hem aan haar en ze zei ik kan hem niet terug brengen als hij al gedragen is maar wij zijden dat ze hem nog niet heeft gedragen en ze zei nee ik kan hem niet aannemen zonder verpakking dus hebben we even gepraat maar ze wou hem maar niet aannemen dus zeiden wij dat we klachten gingen doen. Op dezelfde dag gingen we naar de Lucardi in Meppel om te kijken of het echt niet teruggebracht mag worden maar daar hebben ze hem wel aangenomen zonder maar iets te zeggen.
Ongeveer een jaar geleden gingen wij naar Lucardi Meppel en daar werkte zij dus we wilden dingen gaan passen en toen deed ze ook chagrijnig en was ze niet zo netjes.
Dat is heel vervelend en wij gaan niet meer Lucardi in.
Ik hoor graag snel van u!

Lucardi Juwelier
    Wat vervelend dat je geen fijne ervaring hebt gehad in één van onze winkels. Excuses hiervoor, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Echter klopt het dat een sieraad niet zomaar geruild of geretourneerd mag worden zonder verpakking en label. Uiteraard is dit een andere situatie, gezien het sieraad zo is meegegeven. Dit was in een andere winkel en kon op die manier niet gecontroleerd worden. We snappen dat dit erg vervelend en verwarrend is, maar zijn blij dat het retourneren toch gelukt is via de winkel waar de ring is gekocht. Voor verdere vragen mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We kijken dan met alle liefde met je mee. Liefs, Lucardi

Ook een klacht indienen over Lucardi Juwelier?