Klacht Lucardi Juwelier: Misleiden van consumenten

# 571939
Khatib1

Tot 2x toe (met paar weken er tussen) bestelling geplaatst. Het gaat om dezelfde ring. Bestelling netjes betaald, bevestiging ontvangen en koop garantie ontvangen. Vervolgens 24 uur later bericht ontvangen dat deze niet geleverd kan worden ivm geen voorraad. Dezelfde ring is elke dag weer op de website te vinden. Ze verkopen iets wat niet te leveren is. Paar keer gebeld en gemaild met Lucardi, maar er is niemand die met een oplossing kan komen. Hoe kan een ring volgens de website op voorraad zijn en je sluit een koop af met bevesting om vervolgens niet op voorraad te zijn?! Dit gebeurd nu al 2x bij hetzelfde product. En die mailtjes met excuses ben ik zat. Doe wat aan je probleem als webshop! Is een product er niet, bied het niet aan. Je misleid de consument.

In mijn bevestiging staat: het product zullen we snel mogelijk verzenden. Er staat niet: wij gaan eerst kijken of de voorraad klopt. In deze vind ik de website onbetrouwbaar. Het vervelende vind ik dat de ring er zeker nog een paar keer op zal staan. Waardoor mijn frustratie nog meer groeit. Blijkbaar bestaat deze ring wel in de maat die ik wil. Als het al 2x is voorgekomen, dan kunnen ze wel de moeite doen om ervoor te zorgen dat ik het juiste product krijg.
Geen, excuses waar je niks aan hebt.

Lucardi Juwelier
    Hi, we vinden het jammer dat het niet helemaal goed is gegaan. De ring blijft op voorraad omdat andere maten wel op voorraad zijn. Ik kan zien dat jouw maat (18) nog maar 1 op voorraad heeft. De ring is hierdoor te laag in voorraad, waardoor het kan zijn dat de ring alsnog bij bestellen uitverkocht raakt. De voorraad loopt namelijk altijd iets achter op de bestellingen. Excuses voor de verwarring en het ongemak. Deze ring is een doorlopend artikel op onze website en zal snel weer worden aangevuld in voorraad. Liefs, Lucardi
    Khatib1
    Bedankt voor de reactie, maar als iets laag in voorraad is dan moet je mensen niet laten bestellen, betalen, de verwachting creëren dat het ingepakt en verzonden wordt om vervolgens een dag later te annuleren. Dit is niet correct. Graag een gepaste oplossing.
    Lucardi Juwelier
    Helaas loopt de voorraad altijd iets achter op de website. Hierdoor kan dit voorkomen. Dit staat ook altijd vermeld in ons winkelmandje. Helaas kunnen we geen artikelen leveren die we niet op voorraad hebben. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Liefs, Lucardi
    Khatib1
    In het winkelmandje staat geen waarschuwing dat producten na betaling alsnog niet geleverd kunnen worden door te weinig voorraad. Deze waarschuwing moet in de bevestigingsmail staan. En niet de tekst: je product wordt ingepakt en spoedig mogelijk verstuurd. Begrijpen jullie de verwarring? Aan excuses heb ik niks. Ik adviseer Lucardi om het probleem intern op te lossen.

Ook een klacht indienen over Lucardi Juwelier?