Klacht Lucardi Juwelier: Misleiden van consumenten
Details
Klacht
Tot 2x toe (met paar weken er tussen) bestelling geplaatst. Het gaat om dezelfde ring. Bestelling netjes betaald, bevestiging ontvangen en koop garantie ontvangen. Vervolgens 24 uur later bericht ontvangen dat deze niet geleverd kan worden ivm geen voorraad. Dezelfde ring is elke dag weer op de website te vinden. Ze verkopen iets wat niet te leveren is. Paar keer gebeld en gemaild met Lucardi, maar er is niemand die met een oplossing kan komen. Hoe kan een ring volgens de website op voorraad zijn en je sluit een koop af met bevesting om vervolgens niet op voorraad te zijn?! Dit gebeurd nu al 2x bij hetzelfde product. En die mailtjes met excuses ben ik zat. Doe wat aan je probleem als webshop! Is een product er niet, bied het niet aan. Je misleid de consument.Gewenste oplossing
In mijn bevestiging staat: het product zullen we snel mogelijk verzenden. Er staat niet: wij gaan eerst kijken of de voorraad klopt. In deze vind ik de website onbetrouwbaar. Het vervelende vind ik dat de ring er zeker nog een paar keer op zal staan. Waardoor mijn frustratie nog meer groeit. Blijkbaar bestaat deze ring wel in de maat die ik wil. Als het al 2x is voorgekomen, dan kunnen ze wel de moeite doen om ervoor te zorgen dat ik het juiste product krijg.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.