Klacht Lucardi Juwelier: Ordinair gedrag

Asociaal gedrag #0344

Ik heb 6 paar zilveren oorbellen gekocht in de winkel en een deel is er bij m'n thuis afgeleverd ivm geen voorraad in de winkel , nu is er 1 set oorringen kapot en ben terug gegaan naar de winkel en heb gevraagd of het dan thuis weer bezorgd kan worden ivm m'n gezondheid , wordt er tegen mij gezegd als ik het thuis laat bezorgen moet ik bezorg kosten betalen dat vindt ik belachelijk en heb dat ook gezegd.
Waarom weer bezorgkosten betalen?
Terwijl het de dag ervoor wel kon is dat dat ze het niet hadden ... Mega vreemd
Ik moet het nu gewoon ophalen in de winkel of gewoon bezorgkosten betalen en ik moet m'n oorbellen gewoon uitdoen als ik slaap volgens dat zeer brutale iemand in Lucardi in de Waterstaat te Tiel.
Ik vindt voor deze bedragen ( totaal 125,94 ) die ik heb betaald voor 6 paar oorringen dat ik daar gewoon mee mag of kan slapen.

Ik heb al een andere keer een conflict gehad met deze vrouw en ben er eg helemaal klaar mee.
Als ik geïrriteerd de winkel uitloopt en zeg tegen m'n kennis dat ik Lucardi hier in Tiel een kutzaak is, verwacht ik geen zeer bijdehand opmerkingen van deze zeer brutale vrouw
Dat is aan mijzelf , doordat zij zo bijdehand was in haar gezegdes werd ik alleen kwade en ik kan zeggen ze heeft geluk gehad dat ik heel slecht op de been was want anders had ik eg helemaal door het lint gegaan.
Ga mij niet zeggen dat ik niet aardig bent als jezelf ergens in een gesprek mengt om zo een conflict uit te lokken.
Gek hé dat de klanten dan boos gaan worden.
Ik vindt dat deze persoon eens flink aangesproken moet gaan worden op haar gedrag, het is een chagerijnig persoon en denk dat ze heel wat is.

Ik zou graag op de hoogte gehouden willen worden zodat dit niet in de doofpot gedaan wordt.

Wat te doen als de rest van m'n oorbellen kapot gaan in de toekomst want ik krijg geen goede service's in de Waterstraat te Tiel

Mvg
Natasjavdmeulen

Het serieus nemen en zeker er wat aan gaat doen
Het verhaal heeft 2 kanten en niet alleen van jullie werknemers.

Lucardi Juwelier
    Hi Natasja, je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@lucardi.nl. Zij kunnen met jou meekijken voor de mogelijkheden. Liefs, Lucardi

Ook een klacht indienen over Lucardi Juwelier?