Klacht Lucardi Juwelier: slecht graveren

Klachtnummer
# 74454
Gebruiker
annelies
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb in 1 van uw fillialen een armband besteld voor mijn dochter!
Deze laten graveren met haar naam. Bij het ophalen vond ik het al slecht leesbaar! Maar dacht dat het aan mij lag. Na een aantal dagen zaten er een aantal krasjes op het plaatje en de naam was eraf. Ik terug na de winkel en er werd gezegt ja kan gebeuren we polijsten het en graveren opnieuw. Ik dacht super!!! Nu haal ik hem net weer op is het opnieuw ondiep gegraveerd. Geef aan dat dit de vorige keer ook gebeurd is en dat ik niet met een week weer wil komen! Wordt mij gezegt dieper kan niet. Ik zeg dan is het er zo weer af. En als antwoord ja dat gebeurd met schoenen ook als je er een tijdje op loopt worden de neusen ook kaal. Nou werkelijk!!! Ik heb ontzettend spijt dat ik niet naar een andere juwelier ben gegaan!!! Hoor graag uw teactie hierop

De oplossing

Of duidelijk laten graveren of kosten vergoeden om het ergens anders te laten doen

3 reacties

  1. Auteur
    Lucardi Juwelier
    Datum
    Geachte heer /mevrouw,
    Zou u de klacht door kunnen sturen naar info@lucardi.nl zodat wij de klacht in behandeling kunnen nemen?
  2. Auteur
    annelies
    Datum
    Zal ik doen
  3. Auteur
    Lucardi Juwelier
    Datum
    De klacht wordt via info@lucardi.nl afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Lucardi Juwelier?