Klacht Lucardi Juwelier: Slechte gravure

Klachtnummer
# 631874
Gebruiker
Riekie Visser
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb online een meisjeshoofdje besteld 14 karaat goud. In laten graveren met de naam Silvie, alleen toen ik het thuis kreeg gisteren, was het net alsof er Sllvie stond heel slecht gegraveerd. Nu heb ik het geretourneerd, maar nu zegt Lucardi, dat ze alleen de graveerkosten 10 euro willen vergoeden, ik ga daar niet mee akkoord, ik wil het volledig vergoed hebben, het lijkt alsof de 1ste " i "vastgebrand zit op het puntje. Zie foto is net alsof de 1ste puntje van de i, vast op het streepje zie niet zoals bij de 2de i

Gewenste oplossing

Ik wil volledige restitutie, of een nieuwe met goede gravure

Bijlagen

3 reacties

  1. Auteur
    Riekie Visser
    Datum
    De klantenservice van Lucardi zag het probleem niet, kon het toch gewoon houden, ik zei als jij zoiets koopt en het is niet goed, hou jij het toch ook niet.
  2. Auteur
    Riekie Visser
    Datum
    Ze zei ook nog aan de telefoon, bij ons graveren ze anders dan in de winkels, nou het lijkt er wel ingebrand zei ik. Heel onvriendelijk, niet voor rede vatbaar
  3. Auteur
    Riekie Visser
    Datum
    Nog niet opgelost

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Lucardi Juwelier?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen