Klacht Lucardi Juwelier: Slechte randvoorwaardes

Klachtnummer
# 482989
Gebruiker
Pim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 klachten. In december 2019 heb ik een duur horloge gekocht een micheal Kors 179.90. In januari is het uurwerk eruit gevallen. 6 weken later was die klaar. Op vreemde wijze was het uurwerk eruit gevallen. 4 schroefjes erin, maar 6 weken horloge kwijt. Nu september 2020 doet het uurwerk het niet. Nieuw batterij wil niet baten. Ze willen alweer de bon, maar die heb ik digitaal. Nu die moet uitgeprint worden en anders kan die niet verstuurd worden. Tja hij kon niet in winkel uitgeprint worden en ik kan de bon daar niet printen. Waarschijnlijk ben ik het horloge weer 7 tot 8 weken kwijt. Moet weer elders de bon uitprinten etc. Kortom in een halfjaar 14 weken ongeveer horloge kwijt en een hoop rompslomp en gesprekjes. Ik hoop dat er een goed voorstel komt.
1. Waarom steeds een bon ( uitgeprint) mailen heeft de voorkeur
2. Waarom duurt het allemaal zolang? Een nieuw horloge zou waarschijnlijk de oplossing zijn.
Mvg, Daisy stam (0614467264)

De oplossing

Oplossing bieden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lucardi Juwelier is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lucardi Juwelier?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen