Klacht Lucardi Juwelier: Slechte trouwringen

Gerrit

Op 25-09-15 getrouwd en voor het eerst onze trouwringen gaan dragen. Na 3 weken leek het of we al jaren getrouwd zijn qua beschadigingen. Hiermee teruggegaan naar de winkel. Daar zijn ze 1½ week geweest en hadden we keurig glimmende ringen terug. We dachten dat ze mogelijk niet goed gepolijst waren voordat we ze kochten, dus met goede moed ze weer gaan dragen. Echter het mooie was van korte duur; er kwamen al heel snel weer krassen. Terug naar de winkel waarbij het personeel wéér bevestigde dat de ringen er niet uit zien. Bedrijfsleidster heeft contact gehad met hoofdkantoor en kreeg de opdracht ze wéér te polijsten. Daar waren wij het niet mee eens, want dan staan we binnen een paar weken weer met dezelfde schade in de winkel. Hierop zelf contact gezocht met het hoofdkantoor omdat zij de ringen niet gezien hebben en wel de conclusie trekken dat de beschadigingen komen van het dragen. Zij blijven bij hun besluit dat ze alleen gepolijst mogen worden. Reden om in actie te komen.

We willen ons geld terug of nieuwe ringen.
Het is de bedoeling dat je trouwringen alleen af moet doen als je geopereerd wordt en dus niet steeds na een paar weken om ze te laten polijsten.
We hopen dan ook op een prettige en snelle oplossing.

Lucardi Juwelier

Bedankt voor uw bericht. Indien je de klacht doorstuurt naar info@lucardi.nl met daarin je gegevens, kunnen wij je klacht in behandeling nemen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webteam Lucardi
    Gerrit
    Klacht is nog in behandeling. De ringen zijn opgestuurd naar de goudsmid ter beoordeling. Wachten nu op een reactie van Lucardi
    Gerrit
    Het inmiddels ruim een week geleden en we hebben nog steeds geen reactie ontvangen van Lucardi. Ik vind het wel lang duren.
    Gerrit
    Vandaag zelf contact met klantenservice opgenomen. Kregen de volgende informatie: de goudsmid heeft de ringen beoordeeld,zegt dat het puur door het dragen komt, hij in sept '15 de ringen al had gepolijst en gerodineerd. Apart, daar wij 25 -9-15 pas zijn getrouwd, toen pas de ringen zijn gaan dragen! Lucardi geeft aan op hun kosten nu nogmaals de ringen te polijsten en te rodineren, zullen ze eind volgende week terug hebben. Dan pas beoordelen wij het resultaat. Voor hen opgelost, voor ons niet.
    Gerrit
    We zijn inmiddels weer een week verder en hebben de ringen nog niet terug.
    Gisteren gebeld met het hoofdkantoor en zij zeggen nu dat de ringen direct van de goudsmid naar het filiaal gaan.
    Hierop filiaal gebeld en zij zeggen de ringen dinsdag te verwachten. We zijn benieuwd of het zo is en hoe de ringen er dan uitzien.
    Gerrit
    Ringen inmiddels ontvangen. We zijn niet tevreden over hoe alles verlopen is. We zullen de komende tijd de ringen qua beschadigen in de gaten houden en evt. een nieuwe klacht starten. Inmiddels al wel informatie ingewonnen bij Consumentenbond hoe hier mee verder te gaan.
    Voor ons is de klacht dus nog niet afgesloten!

Gerrit

Ook een klacht indienen over Lucardi Juwelier?