Klacht Lucardi Juwelier: verliezen van een armband

Klachtnummer
# 34661
Gebruiker
Ria
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 08-08-2013 heb een sieraden setje gekocht bij Lucardi Doetinchem.
Een halsketting barcode 00016089 en armband barcode 00016087.
De zondag erop 11-08-2013 ging ik die voor het eerst dragen, na +/- een uur was ik de armband al verloren . na terug komst heb ik mijn halsketting af gedaan en wat bleek de sluiting was ook al half los.
Mijn armband ben ik verloren door een niet goed werkende sluiting.
Op maandag 12-08-2013 ben ik terug gegaan naar Lucardi Doetinchem, daar werd inderdaad gekonstateerd dat de sluiting van de halsketting niet goed functioneerde.
Ik heb mijn geld hiervoor terug gekregen.
Maar ik vroeg ook een vergoeding voor de armband, want lucarde heeft mij ondeugelijk matrieel verkocht. Ik heb daarna een aangetekende brief gestuurd over mijn klacht na zelf te hebben moeten bellen was hun reactie dat ze niets vergoeden
ze vergoeden alleen maar als ze iets terug kunnen nemen
Maar ik ben de armband verloren door dat zij slecht matriaal verkocht hadden.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Lucardi Juwelier
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat je deze ervaring hebt opgedaan, namens Lucardi willen ik onze oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak.

    Indien je de klacht doorstuurt naar info@lucardi.nl met daarin je gegevens, kunnen wij je klacht in behandeling nemen.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Webteam Lucardi

Ook een klacht indienen over Lucardi Juwelier?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen