Klacht Lucardi Juwelier: Verlovingsring mist steentje en wordt niet vergoed omdat het al een keer is gerepareerd
Details
Klacht
Lieve mensen,Een waarschuwing; KOOP NIKS KOSTBAARS BIJ LUCARDI! Slechte service en slechte kwaliteit van de sieraden!
Op 24 juni 2020 heeft mijn man een witgouden, diamanten verlovingsring gekocht bij de Lucardi winkel. Echter, binnen twee maanden was er al een steentje uitgevallen. We zijn teruggegaan naar de winkel en hebben op 17 augustus 2020 na overleg uiteindelijk een nieuwe ring gekregen. Tot zover goede service.
Echter, in oktober 2021 viel het ons op dat er weer een steentje uit was gevallen. We zijn terug gegaan naar de winkel en de medewerkster gaf aan eerst te moeten overleggen met het hoofdkantoor. Een paar weken later kregen we een voicemail met het bericht: de ring is al een keer vergoed, dus we kunnen niets voor u doen. Dit werd later nog per mail vanuit het hoofdkantoor bevestigd.
Het is echt een slechte service dat de ring niet vergoed of gemaakt wordt nadat er zo snel alweer een steentje is uitgevallen. Dat zegt ook iets over de kwaliteit van de producten die verkocht worden bij de Lucardi lijkt mij..
We zijn erg teleurgesteld in de service van Lucardi en zouden niemand aanraden er sieraden te kopen!
Graag delen zodat iedereen op de hoogte is van de slechte service van Lucardi!
Gewenste oplossing
Vergoeding van de ring of reparatiekosten vergoedenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.