Klacht Luchthaven Schiphol: 1 groot drama dat Schiphol

# 619079
Powergixxer

Eigenlijk over alles. Absurde wachtrijen, absurde prijzen en absurde wachttijden voor je bagage!

Mijn laatste vlucht had zowaar geen vertraging, maar eenmaal op Schiphol aangekomen duurt het meer dan 1.5 uur voordat de bagage eindelijk eens op de band komt. Jaja, geen personeel. Ik haal net zo graag en makkelijk zelf mijn bagae wel uit dat vliegtuig! Kom op zeg, betaal mensen gewoon een fatsoenlijk salaris van al die winst die er gemaakt wordt zodat er genoeg handjes zijn. Oh wacht, dat kost natuurlijk tijd.......een half jaar is natuurlijk niet genoeg! Ik heb gewoon plaatsvervangende schaamte dat Schiphol in NL staat. Het enige positieve aan vandaag, de CEO stapt eindelijk op!

Gewoon wat ieder bedrijf zou moeten doen. Goed personeel regelen en je zaakjes op orde hebben. Schiphol is 1 grote aanfluiting geworden!

Wij vinden dat Luchthaven Schiphol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Luchthaven Schiphol?