Klacht Luchtvaartmaatschappij surinam airways: 3 tickets halen bij de slm aktie 2014 TIJDENS VAKANTIEBEURS 2014 2 betalen is een flop

Klachtnummer
# 60087
Gebruiker
jopaslee@yahoo.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben het met de vorige benadeelde eens. En ticket kostte in de periode maart, april nog geen 700 euro. Dus als het 3 halen is en 2 betalen kost het dan samen nog geen 1500euro. Ik heb 2010 euro moeten dokken voor slm. Dus ik wil graag mijn teveel betaalde ticket prijs terug van 510 euro teug hebben. Hoe kan ik dit terugclaimen?

De oplossing

Ik wil graag zo spoedig mogelijk mijn teveel betaalde ticketprijs van 510 euro, zo spoedig mogelijk teruggestort krijgen op rekening ING 754895254 of een tegoedbon terwaarde van 510 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Luchtvaartmaatschappij surinam airways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Luchtvaartmaatschappij surinam airways?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen