Klacht Luchtvaartmaatschappij surinam airways: Geld van tickets voor geannuleerde vlucht pas na 1,5 jaar terug

Klachtnummer
# 450580
Gebruiker
Teleurgesteld#SLM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vlucht is vanwege Corona geannuleerd. Men wilde mij afschepen met nog minder dan 1/6 van het ticket en koffergeld. Na tig mails en claim kreeg ik in ieder geval een mail terug dat ik na overleg toch het gehele bedrag (heel normaal is dat volgens het consumentenrecht) terug krijg maar pas na 1 jaar. Ik ben het hier niet mee eens want ik heb notabene al een half jaar geleden betaald voor iets wat buiten mijn schuld om niet wordt geleverd. Ik zou dus in totaal pas na 1,5 jaar mijn geld terug krijgen.
Ik heb er geen vertrouwen in dat SLM haar woord houd. Wat gebeurd er als ze tussentijds failliet gaan? SLM handelt volgens mij tegen de wettelijke regels in.
Ik wil dat mijn kosten van mijn ticket meteen terug en niet na 1 jaar na de klacht, of betalen ze met 1,5 jaar rente terug?

De oplossing

Ik wil mijn ticketkosten volgens de normale termijn in consumentenrecht terug. Binnen 1 maand en niet na 1 jaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Luchtvaartmaatschappij surinam airways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Luchtvaartmaatschappij surinam airways?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen