Klacht Luchtvaartmaatschappij surinam airways: misleid door slm beursactie 2=3

Klachtnummer
# 47578
Gebruiker
saskia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

SLM beweerd dat je 2 tickets betaald en de derde gratis krijgt. Wat schetst onze verbazing op de beurs vertelt de medewerker v an SLM ons dat de beursactie iets meer dan 2000 euro kost met heel veel voorwaarden. Dit terwijl een ticket op de slm site 749 euro is. De medewerker slm had hier geen verklaring voor. Het is voor ons duidelijk dat wij dit jaar met KLM vliegen. Dit is pure bedrog.

De oplossing

Klanten alsnog 2=3 actie aanbieden maar dan conform de huidige retour ticketprijs 749.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Luchtvaartmaatschappij surinam airways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Luchtvaartmaatschappij surinam airways?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen