Klacht Luchtvaartmaatschappij surinam airways: Misleidende beursaanbieding

Klachtnummer
# 47342
Gebruiker
JKooijmans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Omdat we vorig jaar gezien hadden dat SLM een beursaanbieding op de vakantiebeurs in Utrecht had, kochten we een kaartje voor de vakantiebeurs (a 15,- p.p.) om van de actie gebruik te kunnen maken. De beursaanbieding 2014 is "3 tickets halen, 2 betalen", met als onderschrift "Gratis met de SLM naar Suriname". Van te voren gekeken naar welke vlucht we willen hebben. De kosten p.p. voor een retourticket zouden 735,- euro zijn, en nog voldoende beschikbare plekken. Echter, op het moment dat we de medewerker op de beurs aanspreken en zeggen van deze actie gebruik te willen maken, blijken de kosten op 2016,- euro te komen! Hoezo is dan het 3e ticket gratis? Je betaald alsnog 2/3 van de prijs voor het 3e ticket. Als je dan de kosten voor de entree van de beurs meerekent, dan waren we bijna goedkoper uit door thuis 3 tickets te kopen. Terwijl de aanbieding overduidelijk zegt: "3 tickets halen, 2 betalen" Misleidende reclame dus. We hebben de SLM hier op aangesproken maar geen reactie,

De oplossing

We willen dat de SLM hun aanbieding nakomt en ons dus 2 retourtickets verkoopt voor de prijs zoals aangegeven (735 p.p.) en ons het 3e ticket gratis geeft

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Luchtvaartmaatschappij surinam airways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Luchtvaartmaatschappij surinam airways?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen