Klacht Luchtvaartmaatschappij surinam airways: Misleidende beursaanbieding

JKooijmans

Omdat we vorig jaar gezien hadden dat SLM een beursaanbieding op de vakantiebeurs in Utrecht had, kochten we een kaartje voor de vakantiebeurs (a 15,- p.p.) om van de actie gebruik te kunnen maken. De beursaanbieding 2014 is "3 tickets halen, 2 betalen", met als onderschrift "Gratis met de SLM naar Suriname". Van te voren gekeken naar welke vlucht we willen hebben. De kosten p.p. voor een retourticket zouden 735,- euro zijn, en nog voldoende beschikbare plekken. Echter, op het moment dat we de medewerker op de beurs aanspreken en zeggen van deze actie gebruik te willen maken, blijken de kosten op 2016,- euro te komen! Hoezo is dan het 3e ticket gratis? Je betaald alsnog 2/3 van de prijs voor het 3e ticket. Als je dan de kosten voor de entree van de beurs meerekent, dan waren we bijna goedkoper uit door thuis 3 tickets te kopen. Terwijl de aanbieding overduidelijk zegt: "3 tickets halen, 2 betalen" Misleidende reclame dus. We hebben de SLM hier op aangesproken maar geen reactie,

We willen dat de SLM hun aanbieding nakomt en ons dus 2 retourtickets verkoopt voor de prijs zoals aangegeven (735 p.p.) en ons het 3e ticket gratis geeft

Wij vinden dat Luchtvaartmaatschappij surinam airways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Luchtvaartmaatschappij surinam airways?