Klacht Luchtvaartmaatschappij surinam airways: slechte service en heel erg onvriendelijk

Kontol #Toeroh#

Onlangs werd ik heel erg onbeleefd geholpen door de serveerstersin de lucht . ze hebben tegenwoordig geen surinaamse personeel meer terwijl wij dat verwachten van en Surinaamse luchvaartmaatschappij , ouderen surinamers werden in het engels als spaans aangesproken alsof wij doof stom zijn in het vliegtuig.
Je kan en durf niks te vragen voor een probleem van ""waarmee kan ik je helpen "'Je werd gewoon afgesnauwd in het spaans en engels ,dit vond ik onacceptabel en teleurgesteld dat ik jaren een vaste klant van de Surinaamse SLM , ik zal geen keus hebben dan met de KLM volgende keer te vliegen .
Ik ben niet de enige die geen vertrouwen meer in de SLM personeel ,Het was een slechte service en heel erg onvriendelijke personeel in de lucht van SPAANSE afkomst .
Wij gaan toch niet aan hun ""Taal "" aanpassen ? Zij zijn in een Surinaamse Vlieg Maatschappij en niet in een Spaanse? Ik heb verder geen aanpassingsproblemen maar de ouderen wel .

schade claim ik ben geestelijk teleurgesteld

Wij vinden dat Luchtvaartmaatschappij surinam airways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Luchtvaartmaatschappij surinam airways?