Klacht Lucky Millions: Geen bevestigingsmail

Klachtnummer
# 158076
Gebruiker
Heurter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben gebeld op mijn mobiele nr.en zou binnen48 uur een bevestigingsmail krijgen.
Niets gehad,en op 3 maart 49.00 euro afgeschreven.
Heb nu luckymillions geblokkeerd. Zou graag willen dat zulke loterijen een verbod krijgen en mensen niet zo dwingend te woord staan.

De oplossing

Ik zou graag willen dat ze mij en al mijn gegevens wissen uit hun bestand zodat herhaling niet meer mogelijk is.

1 reactie

  1. Auteur
    Lucky Millions
    Datum
    Geachte Heurter,

    Wij als Luckymillions willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen hebben we meer informatie van u als klant nodig.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL : 085 732 56 64 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    EMAIL : info@luckymillions.net

    Met vriendelijke groeten
    Team LuckyMillions

Ook een klacht indienen over Lucky Millions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen