Klacht Lucky Millions: Geld afgeboekt

Klachtnummer
# 160167
Gebruiker
frederique
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik werd gebeld door lucky millions. Ik zou een mail ontvangen waarbij ik me aan kon melden. Nu is er geld van mijn rekening afgeschreven ZONDER mijn toestemming. Wat kan ik doen?

De oplossing

Geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Lucky Millions
    Datum
    Geachte Thomas ,

    Wij als Luckymillions willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen hebben we meer informatie van u als klant nodig.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL : 085 732 56 64 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    EMAIL : info@luckymillions.net

    Met vriendelijke groeten
    Team LuckyMillions

Ook een klacht indienen over Lucky Millions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen