Klacht Lucky Millions: IK WIL MIJN ABONNEMENT OPZEGGEN EN KRIJG GEEN MAIL DAT DIT VERWERKT WORDT.

Klachtnummer
# 188162
Gebruiker
P.Braam
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 24/09/2016 via de website van lucky millions aangegeven dat ik het abonnemwnt wil opzeggen. Echter ik krijg geen bevestigingsmail en ondertussen is het geld reeds weer afgeshreven. (dit laat ik nog storneren)

Gewenste oplossing

abonnement per 24/09/2016 opzeggen

3 reacties

  1. Auteur
    Lucky Millions
    Datum
    Geachte ,

    Wij als Luckymillions willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen hebben we meer informatie van u als klant nodig.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 732 56 64 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    TEL BE : 028 083 919 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@luckymillions.net

    Met vriendelijke groeten
    Team LuckyMillions
  2. Auteur
    P.Braam
    Datum
    Ik wil eerst graag een bevestiging per mail van de opzegging

    mvg,
    P.W.Braam
  3. Auteur
    Lucky Millions
    Datum
    Geachte ,

    Daarom vragen we ook om contact op te nemen met onze klantenservice om uw klacht zo snel mogelijk aftehandelen.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 732 56 64 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    TEL BE : 028 083 919 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)

    Met vriendelijke groeten
    Team LuckyMillions

Ook een klacht indienen over Lucky Millions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen