Opgelost door Lucky Millions: Ongewenst geld van mijn rekening gehaald

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 157013
Gebruiker
PhM
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Blijkbaar heb ik ongewild een abonnement toegezegd voor lucky millions. Ik wil dit niet en wens dit op te zeggen. Via de telefoon ga ik nooit abonnementen aan. Ik heb ook geen gegevens (via mail of post) ontvangen over dit abonnement, zodat ik deze diensten niet kan stop zetten. Het bedrag heb ik inmiddels gestorneerd.

Gewenste oplossing

Ik wil geen automatische afschrijvingen meer van mijn rekening en ik wil van mijn dit abonnement ontbinden.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Lucky Millions
    Datum
    Geachte Markowski ,

    Wij als Luckymillions willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen hebben we meer informatie van u als klant nodig.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL : 085 732 56 64 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    EMAIL : info@luckymillions.net

    Met vriendelijke groeten
    Team LuckyMillions
  2. Auteur
    PhM
    Datum
    Gebeld: abonnement Lucky Millions geannuleerd, bevestiging hiervan via mail ontvangen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lucky Millions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen