Opgelost door Lucky Millions: ongewenste afschrijving en geen bevestiging mail gekregen

Johan75

Ongeveer in Februari 2016 ben ik benaderd door Lucky Millions, dat ik lid kon worden van hun loterij. Er zou dan 49,95 Euro van mijn bakrekening worden afgeschreven. Ik zou eerst een bevestigingsmail krijgen waarin ik 7 dagen bedenktijd zou hebben. Die heb ik naar mijn eer en geweten nooit gekregen. Toch wordt het bedrag op 21-04-2016 afgeschreven van mijn bankrekening. Ik heb naar Lucky Millions gebeld en daar wordt mij verteld dat de mail wel verstuurd is op 04-03-2016. Ze sturen me de desbetreffende mail alsnog naar me toe. Deze echter heb ik nooit onder ogen gezien en ook niet in mijn spambox. Ik vraag of ze een bewijs willen sturen dat het daadwerkelijk verstuurd is, dat doen ze ook, maar voor is dit heel vaag wat ze sturen. Ze hebben het volgens hun wel verzonden, ik heb alleen niks ontvangen! Ze zeggen dat het helaas niet gestopt kan worden. Ik voel me een beetje belazerd. Het is wel stopgezet voor de vervolg trekkingen.

Terugbetaling van het bedrag en geen afschrijving meer. Dat het helemaal stopt. Ik wil er er helemaal niks mee te maken hebben

Lucky Millions
    Geachte Boonstra,

Wij als Luckymillions willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen hebben we meer informatie van u als klant nodig.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 732 56 64 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    TEL BE : 028 083 919 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    EMAIL : info@luckymillions.net

Met vriendelijke groeten
    Team LuckyMillions
    Johan75
    Ik heb Lucky Millions gebeld, ze hebben me vriendelijk geholpen en het is goed opgelost. Ik mocht het afgeschreven bedrag terug laten storten en ze hebben mijn account stopgezet. Ook heb ik een nette bevestigingsmail daarover gekregen. Daarvoor mijn dank.

Johan75

Ook een klacht indienen over Lucky Millions?