Klacht Lucky Millions: onterecht geld van mijn rekening af willn schrijven

remco/rebecca

ook ik ben twee of drie maanden geleden telefonisch benaderd door Stichting derdengelden Mkbusiness of ik mee wilde doen met de loterij luckymillons en ik had een heel opdringend vrouwtje aan de telefoon.
ze had een heel verhaal over gratis meedoen etc.
ze vertelde ook dat ik een mail zou krijgen zodat ik het rustig door kon lezen wat ze allemaal verteld had en als ik die mail niet beantwoorde ik niet mee zou doen.
ik heb echter deze mail nooit gekregen.
wat schets mijn verbazing, krijg ik via mijn bank een berichtje (wat ik altijd krijg als er geld afgeschreven wordt van mijn rekening )dat er 19 mei 49,17 euro van mijn bank afgeschreven zou worden door Stichting derdengelden Mkbusiness.
Nou ik dacht het niet ik heb niks bevestigd dus gelijk alles van hun geblokkeerd zodat ze geen geld van mijn rekening kunnen halen.
Maar verder kan ik niks want ik heb geen gegevens o.i.d van dit bedrijf.
weet iemand wat ik hier verder mee moet doen of is het zo klaar en reageren ze niet meer?

ik heb niks bevestigd dus wil hier graag zonder problemen vanaf, maar hoe?

Lucky Millions
    Geachte Benning,

Wij als Luckymillions willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen hebben we meer informatie van u als klant nodig.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 732 56 64 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    TEL BE : 028 083 919 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    EMAIL : info@luckymillions.net

Met vriendelijke groeten
    Team LuckyMillions

Ook een klacht indienen over Lucky Millions?