Klacht Lucky Millions: onterechte afschrijvingen voor luckymillions en de grote prijzenpot

Jenk

Wij zijn telefonisch benaderd door mensen die zeiden uit hoofde van de vriendenloterij te bellen. Tijdens dat gesprek is meerdere malen gezegd dat wij niet mee wilden doen aan wat voor product dan ook. Er werd niet geluisterd, het enige wat gebeurde was dat er weer een nieuw verhaal werd afgerateld. telefoon opgelegd. Tot onze verbazing werd op 4-2 een bedrag van EUR 49,95 voor luckymillions afgeschreven en op 7-3 een bedrag van EUR 48,00 voor de grote prijzenpot. Wij hebben geen telefonische machtiging afgegeven en willen dat ook in de toekomst niet doen. Wij hebben de vriendenloterij gemaild en kregen te horen dat wij bij hun geen enkel contract hebben lopen.

Wij willen dat de contracten voor luckymillions en de grote prijzenpot per direct worden geannuleerd. Bovendien zijn de bedragen zonder onze toestemming afgeschreven en wij willen daarom het geld terug.

Lucky Millions
    Geachte Jenkins- Seeder,

Wij als Luckymillions willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen hebben we meer informatie van u als klant nodig.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 732 56 64 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    TEL BE : 028 083 919 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    EMAIL : info@luckymillions.net

Met vriendelijke groeten
    Team LuckyMillions
    Jenk
    Vandaag gebeld naar luckymillions. Zij blijven erbij dat er maar eenmaal is gebeld en dat wij een machtiging hebben afgegeven. n. bedrijf heeft nu per direct het abonnement gestopt, maar inleg wordt niet vergoed omdat machtiging is afgegeven. Blijkt nu dat tweede afschrijving van de grote prijzenpot een ander bedrijf zou zijn. Dus gaan we daar ook weer achter aan. Beide afschrijvingen hebben hetzelfde machtigingsnummer. zal voor dit bedrijf ook een incassoblok plaatsen.
    Jenk
    Ondanks telefonisch uitleg word er geen rekening gehouden met de omstandigheden. Heeft geen nut om hier nog verder over te discusseren, aangezien wij niet kunnen bewijzen wat er in het gesprek is gezegd

Jenk

Ook een klacht indienen over Lucky Millions?