Klacht Lucky Millions: Opliching Loterij Luckymillions

Vlim

Na een telefoongesprek zou ik een email krijgen om op te zeggen of aan te melden, deze heb ik nooit ontvangen, hierna heb ik geprobeerd op te zeggen via het formulier op website Lucky Millons.net daarbij kreeg ik een mededeling dat ik weer een email met een link zou krijgen om annulering te bevestigen maar dit gebeurt ook niet, ondertussen wordt er wel een incasso gedaan. Daarom overweeg ik bij de politie aangifte te doen van oplichting.

Annulering zgn abbonnement direct ingaande.

Lucky Millions
    Geachte Steen ,

Wij als Luckymillions willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen hebben we meer informatie van u als klant nodig.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL : 085 732 56 64 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    EMAIL : info@luckymillions.net

Met vriendelijke groeten
    Team LuckyMillions
    Vlim
    Op mijn 1e mail werd snel gereageerd helaas beweren ze wel een mail te hebben gestuurd, op mijn 2e mail wordt niet meer gereageerd, volgende week even naar de politie voor aangifte wegens oplichting. Gelukkig had ik ze op mijn bank al geblokkeerd.
    Lucky Millions
    Geachte mevrouw Steen ,

U bent afgemeld bij de Lucky Millons.
    We hebben u ook een afmeld bevestiging door gestuurd,we adviseren uw om uw spambox te controleren.

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL : 085 732 56 64 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    EMAIL : info@luckymillions.net

Met vriendelijke groeten
    Team LuckyMillions

Ook een klacht indienen over Lucky Millions?