Klacht Lucky Millions: oplichting

Klachtnummer
# 161277
Gebruiker
rk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KLACHT Ik ben een paar weken terug gebeld of ik mee wilde doen met de loterij luckymillons..Ik had toen een zeer opdringend meneer aan de telefoon. Hij verteld dat ik eerst gratis mee mocht doen en altijd kon op zeggen. Ik zou een mail krijgen en kon eerst alles rustig doorlezen. Echter heb ik nooit geen email gehad en weet dus ook niet dat ik mee speelde want wil dit helemaal niet. Maar als ik geen mail beantwoorde zou ik niet mee spelen en kon die ook niet beantwoorden want heb niets gehad. NU zag ik ineens dat er 49 euro was afgeschreven via incasso stichting derdengelden mkbusiness wat ik ook niet ken.
Ik vind dit niet kunnen en wist niet eens dat ik mee deed met dit en nu ineens incasseren.
Ik heb het geld terug laten boeken want ik ga niet betalen voor iets wat ik niet wil en ken. k hoop dan ook dat het rechtgezet wordt.
En geen incasso,s meer gedaan worden.

De oplossing

onmiddellijke stopzetting van incasso en teruggave van mijn geld

1 reactie

  1. Auteur
    Lucky Millions
    Datum
    Geachte van der Kolk ,

    Wij als Luckymillions willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen hebben we meer informatie van u als klant nodig.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL : 085 732 56 64 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    TEL BE : 028 083 919 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    EMAIL : info@luckymillions.net

    Met vriendelijke groeten
    Team LuckyMillions

Ook een klacht indienen over Lucky Millions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen