Klacht Lucky Millions: oplichting

rk

KLACHT Ik ben een paar weken terug gebeld of ik mee wilde doen met de loterij luckymillons..Ik had toen een zeer opdringend meneer aan de telefoon. Hij verteld dat ik eerst gratis mee mocht doen en altijd kon op zeggen. Ik zou een mail krijgen en kon eerst alles rustig doorlezen. Echter heb ik nooit geen email gehad en weet dus ook niet dat ik mee speelde want wil dit helemaal niet. Maar als ik geen mail beantwoorde zou ik niet mee spelen en kon die ook niet beantwoorden want heb niets gehad. NU zag ik ineens dat er 49 euro was afgeschreven via incasso stichting derdengelden mkbusiness wat ik ook niet ken.
Ik vind dit niet kunnen en wist niet eens dat ik mee deed met dit en nu ineens incasseren.
Ik heb het geld terug laten boeken want ik ga niet betalen voor iets wat ik niet wil en ken. k hoop dan ook dat het rechtgezet wordt.
En geen incasso,s meer gedaan worden.

onmiddellijke stopzetting van incasso en teruggave van mijn geld

Lucky Millions
    Geachte van der Kolk ,

Wij als Luckymillions willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen hebben we meer informatie van u als klant nodig.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL : 085 732 56 64 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    TEL BE : 028 083 919 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    EMAIL : info@luckymillions.net

Met vriendelijke groeten
    Team LuckyMillions

Ook een klacht indienen over Lucky Millions?