Klacht LuckyonFriday.com: Bellen ondanks registratie in bel-me-niet-register

# 193553
Marius

Ik ontving vandaag een telefoontje van Lucky on Friday. Voordat de dame haar gladde verkooppraatje kon doen, heb ik haar afgekapt en aangegeven dat ik niet benaderd wens te worden door bedrijven zonder nummerherkenning met boodschappen waar ik niet om gevraagd heb. Ze gaf aan dat ik mij dan in het bel-me-niet-register moet registreren. Ik vertelde haar dat ik daar al geregistreerd sta. Toen hing ze snel op.

Verwijder onmiddellijk mijn gegevens uit het bestand. Bel mij nooit meer. Stop met mensen bellen die geregistreerd staan in het bel-me-niet-register.

LuckyonFriday.com
    Geachte ,

Wij willen uw graag verder helpen met uw klacht en oplossing hiervan.
    Om uw klachten en vragen zo goed mogelijk af te handelen hebben we meer informatie van u nodig.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen rechtzetten.

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 732 57 34 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    TEL BE : 028 083 940 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@luckyonfriday.com

Met vriendelijke groeten
    Team Lucky on Friday
    Marius
    Ik denk dat je mijn klacht niet goed gelezen hebt, want ik heb de oplossing al vermeld: stop met mensen bellen die geregistreerd staan in het bel-me-niet-register.

Bedrijven kunnen zich aanmelden via https://www.bedrijven-bmnr.nl en hun belbestanden laten opschonen.

Wanneer jullie dit doen, word ik niet meer gebeld. Moeilijker is het niet. Kunt u mij bevestigen dat u dit ook daadwerkelijk gaat doen?
    LuckyonFriday.com
    Geachte Lievense,

Wij hebben uit ons database en systeem verwijderd.

Met vriendelijke groeten
    Team LuckyonFriday
    Marius
    Ik stel het niet op prijs dat u mijn achternaam publiceert in uw reactie op een openbare website. Wilt u mijn achternaam verwijderen uit uw reactie?
    Marius
    Gaat u mijn naam nog verwijderen???

Ook een klacht indienen over LuckyonFriday.com?