Klacht LuckyonFriday.com: Ongewenste agressieve telefonische benadering

Ci

Per vandaag ben ik gebeld door een redelijk dominant amicale verkoopster genaamd Kelly met een verhaal over 1 of andere loterij. Ondanks mijn verweer dat ik het bel me niet register sta, wordt ik toch benaderd voor een naar fraude riekende loterij.

Mevrouw gaf aan dat ik geregistreerd stond als iemand die in de afgelopen 13 maanden een product oid afgenomen zou hebben. Onwaarschijnlijk, daar de enige loterij waar ik aan mee speel incidenteel de staatsloterij is.

Kortom: groot vermoeden van frauduleus handelen door dit bedrijf!

Ongewenste telefoon benadering stoppen. Uiterst ongepast gezien registratie bel me niet register. Daarnaast bijzonder benieuwd hoe men aan telefoonnummer gekomen is.

LuckyonFriday.com
    Geachte Cirak ,

Wij willen uw graag verder helpen met uw klacht en oplossing hiervan.
    Om uw klachten en vragen zo goed mogelijk af te handelen hebben we meer informatie van u nodig.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen rechtzetten.

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 732 57 34 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    TEL BE : 028 083 940 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@luckyonfriday.com

Met vriendelijke groeten
    Team Lucky on Friday
    Ci
    Op mijn verzoek om verheldering te schaffen waarom ik gebeld wordt, terwijl ik in het belmenietregister sta, wordt mij te kennen geven te bellen naar Luckyonfriday.

Ik heb gebeld en krijg de melding: u heeft vermoedelijk in de afgelopen 13 maanden meegedaan aan een enquete of vragenlijst --> op mijn antwoord dat dit niet zo kan zijn en verheldering over welke Enquete dit is geweest kan men geen antwoord verschaffen. Bizar hoe dit soort bedrijven toch wegkomen bij het overtreden van Pricaywet

Ook een klacht indienen over LuckyonFriday.com?