Klacht LuckyonFriday.com: Ongewenste telefoontjes

LP

Ben in de afgelopen maand al twee keer gebeld door dit bedrijf om mij mee te laten doen. De insteek van hun belscript is ZEER misleidend. Ze geven aan dat je gratis mee kan doen. Aangezien dit me sterk leek heb ik tot DRIE keer toe moeten doorvragen voordat de beste man toegaf dat ik slechts 1 trekking gratis kreeg en de volgende 5 mocht betalen.
Daarnaast bellen ze terwijl ik in het bel-me-niet-register sta, wat ook nog eens verboden is. De contactgegevens die ze van me hebben zijn meer dan 2 jaar oud dus ze hebben een of ander oud bestand gekocht van een ander louche bedrijf.
Vervolgens werd aan het einde van het gesprek ook niets gezet over het recht van verzet en werd me ook niet de mogelijkheid geboden om me in te schrijven bij het bel-me-niet-register, twee dingen die verplicht zijn bij dit soort telefoontjes.
Dit bedrijf heeft in één telefoongesprek 2 strafbare feiten (uberhaupt bellen & RvV/BMNR niet aanbieden) gepleegd en 1 zeer dubieuze manier van klanten gebruikt

Mij uit hun bellijst halen en hun huidige en toekomstige bestanden laten ontdubbelen zodat anderen die zich hebben ingeschreven niet worden lastiggevallen met dit bedrijft.

Bij nader inzien kan dit bedrijf beter opgedoekt worden want met zulke wervingspraktijken kan het alleen maar een grote boevenbende zijn.

LuckyonFriday.com
    Geachte ,

Wij willen uw graag verder helpen met uw klacht en oplossing hiervan.
    Om uw klachten en vragen zo goed mogelijk af te handelen hebben we meer informatie van u nodig.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen rechtzetten.

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 732 57 34 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    TEL BE : 028 083 940 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@luckyonfriday.com

Met vriendelijke groeten
    Team Lucky on Friday

Ook een klacht indienen over LuckyonFriday.com?