Klacht Lucovitaal: Er staat groot op de verpakking dat er omega 3 in zit terwijl de hoeveelheid te verwaarlozen is

C.D. van Steenbeek

Ik schrijf dit bericht omdat ik erg teleurgesteld ben in mijn aankoop "L-Theanine Omega 3 capsules. Ik heb deze 4 oktober gekocht. Door de grote letters "omega 3" op het etiket verwachtte ik met deze vitaminetabletten mijn aanbevolen dagelijkse hoeveelheid DHA en EPA tenminste te benaderen. Ik las op het etiket dat deze stoffen erin zaten met als hoeveelheid respectievelijk 0,6 en 0,3 mg per dosering. Op het etiket staat verder niets over hoeveel dit is t.o.v. de a.d.h. maar ik ging er van uit dat dit wel tenminste in de buurt zou komen door de dosering van wel 3 tabletten, de prijs van 33 euro en de grote letters "Omega 3" op de voorkant. Erg jammer dus dat ik later lees op internet dat de adh voor deze zuren 200 mg is... Die 0,6 en 0,3 stellen dus niets voor. Belachelijk dat jullie dit zo mogen verkopen. Ik heb het al geopend dus kan het niet terugbrengen. Als reactie krijg ik enkel dat ik maar een andere omega 3 moet kopen.

Ik wil mijn aankoopbedrag terug en ik wil dat het bedrijf de verpakking aanpast omdat deze misleidend is.

C.D. van Steenbeek
    Graag deze klacht in behandeling nemen!

Ook een klacht indienen over Lucovitaal?