Opgelost door Lucybreeze.com: Bedrijf niet te bereiken en geen retourgegevens en bij telefonisch contact nemen ze niet op.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 445445
Gebruiker
CitroenC1
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 21 April in 1 bestelling 2 producten besteld. Levering in 2 gedeelten 3 a 4 weken later.
Wil alles retour zenden, maar geen compleet retour adres op pakketten en ook niet op de website.
Zelf opgezocht, maar is adres in China.
Tel.: 0046406922390 gebeld maar ze nemen niet op.
Hoe krijg ik de pakketten retour en mijn geld terug?

De oplossing

Verstrekken compleet retouradres en gehele bedrag terugbetalen.

3 reacties

  1. Auteur
    CitroenC1
    Datum
    Ik wacht nu al 3 weken op een reactie van lucybreeze.
    Het door hun opgegeven telefoonnummer in Zweden wordt nooit beantwoord.
  2. Auteur
    CitroenC1
    Datum
    Klacht nog steeds nooit door Lucybreeze beantwoord. Ook telefoonnummer in Zweden beantwoord nooit.
    Ik vraag me ook af waarom ik deze klacht bij u (klachtenkompas) heb gedeponeerd.
    Wat doet u aan de behandeling van deze klacht?
    behalve dat u mij er aan herinnert dat de klacht bijna is verlopen?
  3. Auteur
    CitroenC1
    Datum
    Nog steeds niets, helemaal niets van Lucybreeze gehoord.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CitroenC1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik begrijp (nog steeds) niet wat Klachtenkompas voor mij doet. Ik heb heel vaak reacties gegeven, maar ik merk niet dat het contact met Klachtenkompas helpt om mijn klacht op te lossen. De enige reactie die ik van Klachtenkompas ontvang is: Je klacht is bijna verlopen. Intussen heeft LucyBreeze mij een retour adres gegeven en heb ik alles teruggestuurd naar een adres in Slowakije. Nu wacht ik op de volledige betaling van mijn factuurbedrag, maar LB houd daarvoor de nodige slagen om de arm.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Lucybreeze.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen