Opgelost door Lucybreeze.com: Bedrijf niet te bereiken en geen retourgegevens en bij telefonisch contact nemen ze niet op.

sad Opgelost
CitroenC1

Op 21 April in 1 bestelling 2 producten besteld. Levering in 2 gedeelten 3 a 4 weken later.
Wil alles retour zenden, maar geen compleet retour adres op pakketten en ook niet op de website.
Zelf opgezocht, maar is adres in China.
Tel.: 0046406922390 gebeld maar ze nemen niet op.
Hoe krijg ik de pakketten retour en mijn geld terug?

Verstrekken compleet retouradres en gehele bedrag terugbetalen.

CitroenC1
    Ik wacht nu al 3 weken op een reactie van lucybreeze.
    Het door hun opgegeven telefoonnummer in Zweden wordt nooit beantwoord.
    CitroenC1
    Klacht nog steeds nooit door Lucybreeze beantwoord. Ook telefoonnummer in Zweden beantwoord nooit.
    Ik vraag me ook af waarom ik deze klacht bij u (klachtenkompas) heb gedeponeerd.
    Wat doet u aan de behandeling van deze klacht?
    behalve dat u mij er aan herinnert dat de klacht bijna is verlopen?
    CitroenC1
    Nog steeds niets, helemaal niets van Lucybreeze gehoord.

CitroenC1
Ik begrijp (nog steeds) niet wat Klachtenkompas voor mij doet. Ik heb heel vaak reacties gegeven, maar ik merk niet dat het contact met Klachtenkompas helpt om mijn klacht op te lossen. De enige reactie die ik van Klachtenkompas ontvang is: Je klacht is bijna verlopen. Intussen heeft LucyBreeze mij een retour adres gegeven en heb ik alles teruggestuurd naar een adres in Slowakije. Nu wacht ik op de volledige betaling van mijn factuurbedrag, maar LB houd daarvoor de nodige slagen om de arm.

Ook een klacht indienen over Lucybreeze.com?