Klacht Lucybreeze.com: retouradres onbekend en zeer late levering

Klachtnummer
# 435078
Gebruiker
vogel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil graag een op 3-2-2020 bestelde bh, die ik op 9-4-2020 ontving, retourneren. De stof is zo ontzettend slap dat hij totaal geen steun geeft, niet blijft zitten en mijn borsten er gewoon onder uit glippen. Ik zoek een retouradres en vind dat nergens.

De oplossing

Kosteloos of binnen NL retourneren (redelijke portokosten)

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Lucybreeze.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen