Klacht Lucybreeze.com: Voel me opgelicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 435743
Gebruiker
willy meijerink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via hun een bh besteld op 17 februari 2020 en nooit gekregen, meerdere malen kontact met hun hier over gehad, meerdere keren excuus gehad, ze hebben het zo druk daarom gebuurt dit, zal met spoed geleverd worden, vergeet het maar. Voel me opgelicht door hun. Ze moeten gestopt worden, en dat het onmogelijk voor hun word om nog via Facebook nog advertenties geplaatst kunnen worden

De oplossing

Dat dit bedrijf gestopt word, met adverteren van advertenties op Facebook, want zo vallen er nog meerdere slachtoffers, die wel betalen maar niets geleverd krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    willy meijerink
    Datum
    Ik heb de bestelling 17 febr geplaatst heb 37,95 naar hun overgemaakt, ontvang niets van hun heb al 8 x hun bericht gedaan, ze beloven iedere keer beterschap maar het word niet opgelost door hun, heb ook mijn geld terug gevraagd word niet op gereageerd, ik vind ze moeten stoppen met deze praktijken, voel dat ik met een oplichting te maken heb. Zou graag zien dat de consumentenbond wat aam deze praktijken wat kon doen. Ben niet de enige gedupeerde, makkelijk zo je geld verdienen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
willy meijerink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie van hun gehad, ze versturen het gewoon niet, na 17 febr een bh besteld te hebben word hij niet geleverd, heb het geld terug gevraag, komt ook geen reactie van hun
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lucybreeze.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen