Klacht LucyJoy.nl: Geen borstel en geen geld terug gekregen
Details
Klacht
Ik heb in November een borstel besteld,Kreeg ik een WITTE ipv een roze in een roze doos, die hoefde ik niet want anders zou ik wel een witte besteld. Na 1000 mailtjes krijg je 1 onbeschoft antwoord terug dat het niet haar fout is ( Nee de mijne zeker want ik bestel ze ook)
Heb de borstel terug gestuurd ( Dus 2 keer verzendkosten betaald) en heb gezegd dat ik geen nieuwe hoef als het allemaal zo lang duurt
(bij mij moesten ze het zogenaamd ook in de computer opzoeken waar je daarna niks meer van hoort)
Wat denk je? Mevrouwtje stuurt geen geld terug en heeft nu een extra gratis borstel
Ik vind dit echt het toppunt van brutaliteit en van iemand die geen manieren heeft en iedereen aan het lijntje houd.
Ik EIS mijn geld terug want het stoom komt uit mijn oren,
En zeker aangezien er meerdere mensen hierop vertellen dat het bij hun hetzelfde is gebeurd.
Ik vind dit echt nergens op slaan.
Gewenste oplossing
geld onmiddellijk terug met verzendskosten die onnodig zijn geamaakt- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.