Klacht LucyJoy.nl: Geen borstel en geen geld terug gekregen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 158299
Gebruiker
Laura
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb in November een borstel besteld,
Kreeg ik een WITTE ipv een roze in een roze doos, die hoefde ik niet want anders zou ik wel een witte besteld. Na 1000 mailtjes krijg je 1 onbeschoft antwoord terug dat het niet haar fout is ( Nee de mijne zeker want ik bestel ze ook)
Heb de borstel terug gestuurd ( Dus 2 keer verzendkosten betaald) en heb gezegd dat ik geen nieuwe hoef als het allemaal zo lang duurt

(bij mij moesten ze het zogenaamd ook in de computer opzoeken waar je daarna niks meer van hoort)

Wat denk je? Mevrouwtje stuurt geen geld terug en heeft nu een extra gratis borstel
Ik vind dit echt het toppunt van brutaliteit en van iemand die geen manieren heeft en iedereen aan het lijntje houd.

Ik EIS mijn geld terug want het stoom komt uit mijn oren,
En zeker aangezien er meerdere mensen hierop vertellen dat het bij hun hetzelfde is gebeurd.
Ik vind dit echt nergens op slaan.

De oplossing

geld onmiddellijk terug met verzendskosten die onnodig zijn geamaakt

2 reacties

  1. Auteur
    LucyJoy.nl
    Datum
    Ivm privé omstandigheden is het zo gelopen.Binnen 7 dagen zal het bedrag retour betaald worden
  2. Auteur
    Laura
    Datum
    Het is nog steeds niet afgesloten.
    Dat ik het geld binnen 7 dagen terug zou krijgen is nooit gebeurd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Laura
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over LucyJoy.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen