Klacht LucyJoy.nl: Spullen besteld niets geleverd gekregen, nog steeds geen geld terug

chantall._@hotmail.com

Half september een bestelling geplaatst bij dit bedrijf. De levertijd was 2 tot 3 weken is aangegeven. Het geld in goed vertouwen overgemaakt zodat ze de spullen die ik wilde hebben kon bestellen. Een aantal keren om de status gevraagd, je krijgt maar slecht reactie. Half oktober nog niets ontvangen, terwijl er wel gezegd was dat mijn spullen waren opgestuurd. Na een week nog niets ontvangen, er bleek een vergissing te zijn gemaakt met een meisje die dezelfde naam had... Geld terug gevraagd vorige week zondag. Na meerdere malen vragen, heeft ze het woensdag overgemaakt zegt ze.. Tot op heden nog geen geld terug, meerdere malen heeft ze toegezegd het na te kijken op de computer en tot op heden weer niets vernomen. Je wordt gewoon aan 't lijntje gehouden en krijgt je geld niet terug!! Ik vind het een erg kwalijke zaak, dat ik telkens zelf overal achteraan moet zitten en tot op heden nog steeds geen geld terug heb!! Nog het ergste dag je helemaal geen reactie krijgt op je vragen.

Ik wil gewoon mijn geld terug!! Waar is het gebleven? Woensdag overgemaakt en een week later nog niets binnen. Heel vreemd! Sterk het gevoel dat ik wordt opgelicht.

LucyJoy.nl
    Geld is terug geboekt dat heeft mevrouw ontvangen.Deze klacht is al heel lang terug afgehandeld

Ook een klacht indienen over LucyJoy.nl?