LucyJoy.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door LucyJoy.nl: Webshop Lucy Joy levert niet
Details
De klacht
Op 15-12-2015 heb ik bij de Web shop Lucy Joy een stijlborstel besteld voor kerstmis. Op 4-1 ontving ik een e-mail dat het product verstuurd zou zijn.Tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen. Op hun Facebook pagina staat te lezen dat er vertraging is voor dit product en dat je kosteloos mag annuleren via de website. Echter komen er geen reacties meer op e-mails via deze website .
De oplossing
Of ze sturen het product op, of ze storten het geld € 46,95 terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.