Opgelost door LucyJoy.nl: Webshop Lucy Joy levert niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 147941
Gebruiker
Marcia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 15-12-2015 heb ik bij de Web shop Lucy Joy een stijlborstel besteld voor kerstmis. Op 4-1 ontving ik een e-mail dat het product verstuurd zou zijn.
Tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen. Op hun Facebook pagina staat te lezen dat er vertraging is voor dit product en dat je kosteloos mag annuleren via de website. Echter komen er geen reacties meer op e-mails via deze website .

De oplossing

Of ze sturen het product op, of ze storten het geld € 46,95 terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

LucyJoy.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Marcia
    Datum
    Heb het geld terug gekregen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marcia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over LucyJoy.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen