Klacht Ludwig & van Dam: Fouten maken, te veel declareren interne klachtenregeling niet nakomen ontkenning aansprakelijkheid

Karel

Kantoor haalde mij over om bij hen een zaak te laten doen, met de toezegging dat ze mij uit de problemen zouden halen. Advocaat wilde cruciale bewijzen niet inbrengen ondanks nadrukkelijk verzoek. Men won geen advies in over bepaalde zaken waar men geen kennis van had. Er werd een regeling getroffen met de wederpartij die later niet deugdelijk bleek. Er is 20 000 euro te veel gedeclareerd, in een procedure zijn fouten gemaakt in de dagvaarding waardoor ik bepaalde kosten veroordeling misliep. Er is totaal 140 000 euro gedeclareerd en toen het geld bijna op was liet men mij zitten. Rond die periode wilde de advocaat ineens dat ik ging schikken. De advocaat begon te keren in zijn standpunt hij had de knip vol en de klant heeft het nakijken. Bij de deken is een klacht ingediend en daar spreekt de advocaat bezijden de waarheid. De klacht is uitgebreider als ik bijlagen zou kunnen toevoegen zou ik dit toevoegen.

Schadeloosstelling , de advocaat is verzekert bij Nat Ned maar werkt daar ook alleen maar tegen terwijl ik in de hoofdzaak nog vol op probeer mijn faillissement te voorkomen. Hier kom ik niet aan toe door de tegenwerking. Ik heb een voorschot gevraagd van 48 000 euro ondanks dat de bank mij huis geveild wordt geeft het kantoor en Nat Ned geen krimp . Men wil wel dealen omdat ik toch niet op nog meer procedures zit te wachten ondanks dat men geen aansprakelijkheid erkend..... Het lijkt wel koehandel. Kortom als je al in de problemen zit moe tje hier niet zijn want als puntje bij paaltje komt laten ze je zitten.

Wij vinden dat Ludwig & van Dam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ludwig & van Dam?