Klacht Lufthansa: Klein probleem zo op te lossen. Word niet gedaan -€750

Klachtnummer
# 292330
Gebruiker
Bk-plas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vriendin had per ongeluk niet der volledige naam ( Leonieke) maar Leonie ingevuld op der vliegticket. Van 30 april naar san Francisco, met een tussen stop in Washington. En nu kunnen ze niet de naam wijzigen. En hebben we dus nog een ticket bij moeten boeken van €750. Terwijl ik lees dat er bij andere vliegtuigmaatschappijen het soms nog tot 2 uur voor vertrek gewijzigd kan worden. Soms tegen betaling soms gratis. De €750 druk wel heel erg op ons budget. Waardoor de vakantie nu al een grote domper is, terwijl de vakantie nog moet beginnen

De oplossing

Onze 3e vliegticket die me vriendin bij moest kopen annuleren. En alsnog de naam wijzigen op de eerste ticket die geboekt is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lufthansa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lufthansa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen