Klacht Lufthansa: omboeken kan alleen met vreemde bijbetaling van 1200 euro

Klachtnummer
# 431429
Gebruiker
proweel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

door corona kunnen wij niet vliegen over twee weken, wij willen om boeken naar het najaar en dat kan ook maar dan moeten we 1200 euro bijbetalen.
het vreemde is dat de zelfde reis die we willen als we bij hun boeken op het internet maar 100 euro duurder is.
simpel gezegd we hebben 4000 betaald de nieuwe reis kost 4100 euro, maar eurowings wilt hier nu 5200 euro voor hebben.

De oplossing

een voucher van 4000 zodat wij een nieuwe reis kunnen boeken met desnoods een normale bijbetaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lufthansa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lufthansa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen