Klacht Lundia: Compleet service duurt te lang!

Klachtnummer
# 407226
Gebruiker
Jansen23
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Lundia compleet service voor het bestellen van een voordeur. In juli via de bouwmarkt een deur besteld. Eind september volgt de inmeting. Ivm de bouwvak en drukke agenda. 7 okt deur besteld en betaald. Het is nu 7 dec nog geen deur en geen belletje gehad. Zelf contact gezocht via telefoon en mail. Wat blijkt de deur is nog niet eens in productie en komt waarschijnlijk pas half januari en er moet dan ook nog een plaatsing afspraak worden gemaakt. Tja mevrouw het bedrijf heeft het druk en wij zijn met kerst 14dgn dicht. Een officiële klacht is niet mogelijk om in te dienen. Ik heb hoop ik in juli 2020 in jaar na bestelling mijn nieuwe voordeur. Mijn advies maak geen gebruik van deze “service”

De oplossing

Dat er een spoed bestelling en plaatsing van gemaakt wordt. Anders geen compleet “service” mee aanbieden. Want service is het zeker niet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lundia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lundia?