Klacht Lupack: Smerige rookworst (zie omschrijving)

romeo27

Goede dag,

Ik ben vaste klant van Lupack rookworst.
Ik heb een klacht over de Lupack magere rookworst. Gister wilde mijn partner en ik die eten en haalde het uit de verpakking die dicht geseald was. Tot mijn spijt zag ik dat de vacuüm er niet meer was en de worst bah. Smerig dat het stonk vreselijk. Ik heb deze gelijk in een zakje gedaan en in de kliko gemikt. Dus mocht het zijn dat Lupack bewijs wil kunnen ze die vieze smerige rookworst bij mij uit de kliko komen vissen. Dit ter controle dat mijn klacht gegrond is. Mijn hele huis (eengezinswoning, boven en beneden) stonk er vreselijk naar. Moet u nagaan hoe erg de stank van de rookworst was. Normaal ga ik niet zo makkelijk over mijn nek, maar de rookworst had mij wel zover gekregen. Gaterdamme wat was dat een vieze lucht. Net niet in staat van ontbinding zo stonk het. Echter staat er wel een datum op dat de rookworst nu nog steeds goed moet zijn.
Namelijk 02-09-2016

Ik wil dat dit zeer nauwkeurig na gekeken wordt, want dit is ziektes overbrengen naar de consument toe.
Ik wil dat mijn klacht serieus wordt behandelt en ik vind dat ik van Lupack een tegemoetkoming moet krijgen voor wat ik aan de rookworst heb uit gegeven en dan die stank waardoor mijn HELE huis stonk mij over mijn nek heb laten gaan. Graag hoor of zie ik bericht terug wat Lupack voor mij gaat betekenen.

Wij vinden dat Lupack hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

romeo27