Opgelost door Luuqx.com: Luuqx dreigt met aangifte bij politie nadat ik een kritische recensie schreef

content Opgelost
# 520378
Yo

Nadat ik een klacht had ingediend op deze website, over Luuqx, heb ik een recensie naar waarheid geplaatst op trustpilot om andere klanten te helpen en te waarschuwen.
In een reactie, vandaag, op mijn recensie insinueert luuqx dat ik stemming maak, en dat ik hen heb bedreigd. Ook liegen ze over de toedracht ( oplossing) van mijn klacht. Ze dreigen vervolgens om aangifte te doen bij de politie.

Enerzijds lijkt het een 'klantvriendelijk' geformuleerde reactie. Terwijl het ronduit intimiderend is. Klantvriendelijke taal gebruiken en niet echt ingaan op de vraag of klacht, is geheel in lijn met de namaak klantvriendelijke geautomatiseerde emails die ik heb ontvangen van Luuqx ndat ik een bestelling had geplaatst. Ze zijn verder niet te bereiken. Zie bijlage met recensie en reactie daarop van luuqx

Ik wil het geld dat ten onrechte is ingehouden op de terugstorting, terug.
Zonder dreigementen.

Yo
Ik heb volledige bedrag teruggekregen. Kanttekening: de argumentatie voor het inhouden van 'kosten'. Het lijkt of men niet snapt dat de winkel ook verplichtingen heeft richting klant. Een levertijd beloven, vervolgens niet leveren, onbereikbaar zijn en alleen standaard mails sturen 'we zijn ermee bezig', dat zou een klant het volste recht moeten geven om een bestelling te annuleren en volledig vergoed te krijgen. Luuqx is de mening toegedaan dat klanten moeten betalen voor de kosten die zij maakten, en dus ook voor hun ineffectieve optreden en bedrijfsvoering. Ik heb er echt wel wat voor moeten doen om alles vergoed te krijgen en mij niet af te laten schepen. Niet alle klanten zullen zo assertief zijn. Ik denk niet dat luuqx een oplichtersbende is. Ze hebben geen kwade intenties. Wel denk ik dat zij een op een onprofessioneel en klantonvriendelijke manier naar zichzelf toe redeneren. De last van hun mislukking willen zij delen met de klant. Fijn dat jullie site er is, bedankt!

Ook een klacht indienen over Luuqx.com?