Klacht Luxaflex.nl: Gaas van 11 rolhorren laat los! Draden hangen eraan.

Ontevreden

2011 11 Rolhorren geplaats
2014 De draden beginnen eraan te hangen, gemeld bij Dealer. (Komt door regen en wind)
2015 Bekeken door dealer in na seizoen wordt er eentje naar Luxaflex opgestuurd.
2015 Oktober, 1 opgestuurd. Ja op het gaas zit maar 1 jaar garantie???????? Is dit niet juist de kern van het product?????
Voorstel: reparatiekosten ruim 1600 euro, kosten delen 800 euro.
Terug naar dealer , dat het vreemd is dat je bij zo'n investering (11 rolhorren) na 3 jaar (start 2014) 800 euro moet betalen. Voorstel Luxaflex zou komen kijken. Komt toch niet, voorstel is nu 400 euro. En dan? Na 3-5 jaar weer zulke kosten?
Het vervelende is dat onze buren dezelfde hebben en nergens last van hebben, alleen zijn deze via een andere dealer gekocht en waarschijnlijk "echte " luxaflex en wij hebben ''Hamstra'' zonder dat we het wisten gekocht.

Dat alle horren kosteloos incl. demontage en montage worden gemaakt, zoals het hoort.
Als dit de werkwijze is van een luxaflex product, hadden we beter een C merk kunnen kiezen, want dan is het normaal dat je na 3-5 jaar zulke kosten weer voor je kiezen krijgt.
Maar van een A-merk mag je meer verwachten.

Wij vinden dat Luxaflex.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!