Klacht Luxaflex.nl: NANO’s van Luxaflex hebben niet de gewenste kwaliteit (fabricagefout)

Euphie

Al vanaf begin aankoop van 13 NANO’s ( Luxaflex) problemen. Steeds valt er een NANO van het klittenband, waardoor het systeem met de draden ontregeld raakt en de gordijnen niet meer functioneren.
Omdat het wel om 13 gordijnen gaat ga je niet zo snel over tot een andere raambekleding en dus werden er steeds maar weer reparaties uitgevoerd die ik overigens vanaf het begin ook nog zelf betaald heb. Ik heb de Nano’s gekocht bij een erkend bedrijf. Zij zijn m.i. volgens de wet verplicht om een deugdelijk product te leveren en in ieder geval gedurende de economische levensduur van het product de schade te vergoeden. Je zou toch meer service mogen verwachten dan bijv van een bouwbedrijf. Het gebrek is niet aan mij te wijten, maar blijkt een fabrieksfout te zijn. Dit is ook door Luxaflex zelf beaamd.
Een oplossing is er nog steeds niet. Ik kan toch niet tot in lengte van dagen één voor één de NANO’s laten repareren? Vervanging van alle NANO’s en kiezen voor andere raambekleding lijkt de aangewezen stap, bij een paar ramen zou dit nog wel te doen zijn, maar ik heb 13 (dertien!) ramen.
Heel veel ergenis (gehad én nog!) van een product waarvan ik gezien de aanschafprijs meer van had mogen verwachten.

Omdat gebleken is dat het systeem niet deugdelijk is (Luxaflex heeft zelf ook toegegeven dat er sprake is van een fabricage-fout) verwacht ik reparatie of vervanging. Als er een auto niet deugdelijk wordt bevonden worden de auto’s teruggeroepen door de fabriek. In dit geval had Luxaflex de NANO’s ook “terug moeten roepen”. Dat de klant keer op keer zelf actie moet ondernemen en dus steeds geconfronteerd wordt met weer een kapotte nano en dat op een gegeven moment zelfs de garantietermijn is verstreken, vind ik niet klantvriendelijk.
Daarmee raakt Luxaflex klanten kwijt.

Wij vinden dat Luxaflex.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Luxaflex.nl?