Klacht Luxaflex.nl: Ontevreden klant

Klachtnummer
# 169950
Gebruiker
Antonie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had 4x rolgordijnen design uitvoering met 3x P owersysteem besteld

1. Na 8 weken te hebben gewacht werd 1 dag van te voren afgebeld en de levering met 10 dagen verlengd.
2. Ik had houten design onderlatten besteld maar er werden andere geleverd, blijkbaar is er nu ineens een bijbetaling benodigd
3. 1 rolgordijn kon niet worden opgehangen daar het materiaal ontbrak.
4. Van 1 montageprofiel ontbrak een ophangingsbeugel
5. 1 powerview motor was defect
Gewoon te bizar voor worden dit!

Waarschijnlijk worden volgende week vrijdag de ontbrekende beugels geleverd en de motor vervangen! Moet het allemaal nog zien!

De oplossing

Ben zeer ontevreden ,teleurgesteld en boos over deze werkwijze van luxaflex.
Dat zsm alles in orde word gebracht en alsnog design houten latten worden geplaatst zonder bij betaling!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Luxaflex.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties