Klacht Luxaflex.nl: Slechte kwaliteit en service van Luxaflex

Klachtnummer
# 252195
Gebruiker
V. Vidakovic
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2013 hebben wij 4 nano rolgordijnen gekocht waarvan een na 1,5 jaar stuk was. Dat was door de dealer kosteloos opgelost. Iets wat je zou verwachten voor zo een dure gordijn. Nu weer een van 4 stuk. De winkel bestaat inmiddels niet meer. Kontakt gehad met Luxaflex omdat de gordijnen nog geen 5 jaar oud zijn. Ze willen er niks van weten en verwijzen me naar hun dealers die voor de reparatie tussen E110 en 195 vragen.
Luxaflex komt niet in actie, ondanks het feit dat dit een bekend en vaak voorkomend problem is met dit type gordijn.

De oplossing

Dat deze rolgordijn door Luxaflex zsm gemaakt wordt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Luxaflex.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties