Klacht Luxaflex.nl: Slechte service van Luxaflex na leveren slechte elektrische jaloezie

Klachtnummer
# 463420
Gebruiker
Jill
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In april hebben we elektrische houten jaloezieën van Luxaflex door Homefashion laten installeren in onze keuken. Van de 3 gordijnen zag er 1 gordijn niet uit, de latjes waren krom op veel plekken. Na 2 maanden kwam Homefashion langs om dit op te lossen, maar nadat ze het opgelost zouden hebben waren er nog steeds een aantal latjes krom. Homefashion gaf aan dat dit niet hoorde en dat de raambekleding terug moest naar de leverancier. Dit is gedaan door homefashion, 2,5 week geleden. Ze gaven bij de planning van Homefashion aan dat het 2,5 week zou duren. Nu belde ik zojuist omdat de 2,5 week om zijn en we graag willen weten wanneer de jaloezieën worden geïnstalleerd. de ramen zitten namelijk pal op het zuiden en midden in de zomer is het niet ideaal om hier geen gordijnen voor te hebben. Telefonisch gaf de planning van homefashion aan dat ze een fout hadden gemaakt en de levering pas in week 31 zou zijn door Luxaflex. Dit betekent dat het 5 (!) weken duurt voordat luxaflex 1 jaloezie kan repareren. Wat zijn wij teleurgesteld in Luxaflex! Je betaalt meer omdat je dan kwaliteit verwacht (Luxaflex is niet de goedkoopste) en krijg dan steeds dit gezeur, waardoor we al ruim 4 maanden druk zijn met een jaloezie.

De oplossing

Ik wil graag dat er spoed gezet wordt achter de reparatie van onze raambekleding, zodat deze snel geplaatst kan worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Luxaflex.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Luxaflex.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen