Klacht Luxboek.com: Na een maand wachten heb ik mijn (betaalde) bestelling niet binnen, en niemand reageert op emails.

Marion

28 oktober jl., bestelde ik bij Luxboek.com 2 lichtboeken, welke ik ook heb afgerekend per Ideal : totaal 109,95 .deze bestelling en betaling kreeg ik per email met een bestellingsnr. bevestigd. vervolgens kreeg ik op alledrie mijn emails niets meer te horen: mijn boeken zijn nog steeds, na een maand wachten, niet binnen. Ik vernam van een mede-slachtoffer dat het moederbedrijf Wideally uit USA is, en jullie contact met dit bedrijf hebben. Zouden jullie voor mij iets kunnen betekenen?

Graag ontving ik mijn twee bestelde Lux boeken, en een reaktie wanneer ze komen.

NB.: zie bijlage ontvangstbewijs: ik attendeerde hen reeds dat men mijn adres onvolledig weergaf (lastig bij levering): nl zonder huisnummer. Ook hierop geen reaktie ontvangen.

Wij vinden dat Luxboek.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Luxboek.com?