Klacht Luxebedden.nl: Onjuiste levering en niet nakomen van beloftes.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 278352
Gebruiker
Arthur Spiering
Datum
2 reacties

Details

De klacht


- In week 1 een kast besteld (levertijd 8-10 weken) pas geleverd (onvolledig) in week 22!

- Op 19 juni (week 25) belofte van hun kant, om het probleem tussen de 7 en 10 weken op te lossen. Uiterlijk dus in week 35!

- 9 september, het probleem is nog steeds niet opgelost. Luxe bedden in gebreke gesteld.

- 1 oktober bericht verstuurd over (gedeeltelijk) ontbinden koopcontract

- 2 oktober reactie van luxe bedden en daarop gereageerd.
En vanaf dat moment bleef het stil aan de overkant.

De oplossing

Afzien van nalevering onder terug betaling van 650 euro vermeerderd met eventeel gemaakte kosten

2 reacties

  1. Auteur
    Luxebedden.nl
    Datum
    Goedemorgen meneer Spiering,

    Bedankt voor het melden van uw klacht op Klachtenkompas.nl.

    Allereerst bieden wij uw onze excuses aan voor de ervaarde ongemakken.

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en zullen zo snel mogelijk met een terugkoppeling en/of oplossing komen.

    Voor verdere vragen kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Luxebedden.nl
  2. Auteur
    Luxebedden.nl
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arthur Spiering
Datum
Uiteindelijke oplossing
We zijn nog in gesprek.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Luxebedden.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen